niedziela, 18 czerwca 2017

Wakacyjne świece

Wielkimi krokami zbliżają się wakacje, a jak wakacje, to wyjazdy. Może ktoś będzie się wybierał na przykład do Londynu? Do miasta, które nigdy nie zasypia, które zaprasza całą swoją różnorodnością.


Nigdy tam nie byłem (w przeciwieństwie do cudARTeńki), ale wspólnie postanowiliśmy wykorzystać angielskie motywy do zrobienia takich właśnie świec :)


Przyznajemy, że wakacyjne rzeczy robi się jeszcze przyjemniej niż zwykle. A może tak na nas działa zbliżający się wyjazd na Słowację...? Mniejsza o to, świece prezentują się tak, że zostały od razu okrzyknięte jako piękne. I nie jest to nasze zdanie, a osób, które widziały efekty na własne oczy.

18 komentarzy:

  1. Moje zaproszenie do Londynu jest zawsze aktualne :) Czekam wiec na wiadomość - przyjeżdżamy ! Świece bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orszulko:)))) Ja już niedługo będę mogła podróżować o każdej porze roku:)

      Usuń
    2. :) Dwa lata minęły tak szybko, a ja jeszcze nie napisałam o Twoich odwiedzinach. Nadrobię:)

      Usuń
  2. W Londynie nie byłam, na razie się nie tam nie wybieram, ale może kiedyś tam dotrę, a świece bardzo ciekawe, powiało od nich wielkim światem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świece pachnące wielkim światem - świetny pomysł - powinniśmy takie robić jako pamiątki z podróży:)

      Usuń
    2. Świeca jako pamiątka z podróży, świetny pomysł, można by zapalić taką w jakiś upierdliwy wieczór i wrócić pamięcią do fajnych chwil :)

      Usuń
    3. Nie ma to jak zdjęcia - w zimowe wieczory bierzemy album i wspominamy wakacje:)

      Usuń
    4. Zdjęcia bez wątpienia najlepiej przywołują wspomnienia, świeca zaś może być nastrojowym dodatkiem :)

      Usuń
    5. Chyba trzeba będzie pomyśleć o świecach:)

      Usuń
    6. Zaczęłam ozdabiać świece:)

      Usuń
    7. To fajnie na pewno będą piękne :)

      Usuń
    8. Niedługo się pochwalimy:)

      Usuń
    9. Czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  3. Nic dziwnego, że świece zostały okrzyknięte jako piękne, bo takie są. A ja muszę w końcu spróbować decoupage'u na świecach.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...