wtorek, 27 czerwca 2017

Ekobazar

W poście pt. Mleczne klimaty ;-) pisaliśmy niedawno o nowych deseczkach z motywami wiejskimi.




Deseczki zostały wielokrotnie wygładzone i polakierowane.


CudARTeńka zapakowała je "po swojemu" - kokardki z rafii spowodowały, że krówki pyszniły się "grzywkami", a deseczki prezentowały się okazale.
Tomek


A skoro już o mnie mowa, to dodam, iż motywy, wybrane do ozdobienia deseczek, nie były przypadkowe - taką właśnie rasę krów hoduje p. B. z Ekologicznego Gospodarstwa Mlecznego "Pod Kasztanem", dla której powstała jedna z deseczek.
Gospodarstwo oferuje przepyszny, zdrowy nabiał, tj. sery podpuszczkowe z ziołami i wędzone, masełko, mleko, śmietanę i wiele innych. Tego smaku nie uda Ci się zapomnieć! [źródło
Gdyby ktoś chciał się sam o tym przekonać, to p. B. i jej męża można spotkać na ekobazarze w Lublinie na ulicy Lubartowskiej 77.


Pod koniec maja, w trakcie trwania ekobazaru w Dąbrówce, naszemu stoisku wystawowemu dzielnie towarzyszyła jedna z przedstawicielek czarno-białej rasy.


Gdyby kogoś zaciekawiło, co skrywa daszek, znajdujący się pomiędzy pastwiskiem a naszym stoiskiem, to poniższa fotografia ukazuje w całej krasie zabytkowy motocykl.


A na koniec, wraz z Bemolkiem, życzymy wszystkim Szanownym Czytelnikom pięknego lata.
cudARTeńka

20 komentarzy:

  1. Relacja??? Wyjątkowo zwięzła!!! ;)
    A zdjęcia gdzie?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mam nadzieję, że to zapowiedź rzetelnej relacji :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo to chyba szkic wpisu jest. Korzystam z automatycznej publikacji postów i też czasem zdarza mi się opublikować coś, czego jeszcze nie napisałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Annette ja się z nimi tylko droczę, oni najprawdopodobniej w tak zwaną piętkę gonią ;) Lada moment wyjeżdżają na Słowację, a teraz jeszcze zarabiają na powrót z tych wojaży i dlatego pewnie nie mają czasu na solidny post :))) Oczywiście to tylko takie moje przypuszczenia :)

      Usuń
    2. Przepraszamy za zamieszanie:)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że więcej nie przytrafi się nam taka "wpadka" z datami, bo ja chyba coś pokręciłem...

      Usuń
    4. Ależ nic nie szkodzi, udanego lata :-)

      Usuń
    5. Pięknie dziękujemy za życzenia:)

      Usuń
  3. O, tak!!! To jest wspaniała rzetelna relacja, dziękuję :)
    Bardzo sympatycznie wygląda ten ekobazar, towarzystwo krówki takie swojskie, a ten motor tak fajnie "wrósł" w otoczenie :)
    Bemolek w kwiatach wygląda zachwycająco!!! Dziękuję za życzenia, chociaż to lato jak dla mnie zapowiada się tak sobie, to będę się starała jednak coś z niego wycisnąć ;)
    Tobie Arteńko i Tomkowi wspaniałych i niezapomnianych podróży życzę!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Mario, bardzo nam miło czytać takie komentarze! :)

      Usuń
    2. Bemolek w kwiatach to zasługa nowego programu:)

      Usuń
    3. Nie pracowałam w tym programie. Jak Ci się podoba praca z grafiką? Jak byś chciała jakiś wskazówek, to moja oferta kursu graficznego cały czas aktualna :)

      Usuń
  4. Pierwsza i trzecia deseczka są moje!! Wyrób jest niesamowicie piękny, starannie wykonany i zachwycający. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia.
    PS. dziękujemy za recenzję naszego gospodarstwa
    P.B ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy uprzejmie, zadowolenie posiadaczy naszych deseczek jest dla nas priorytetem! Bardzo się cieszymy że mogliśmy je dla Was zrobić, polecamy się na przyszłość :)

      Usuń
    2. Ależ milo się czyta takie komentarze. A jakże są uskrzydlające:)

      Usuń
  5. To ja Was tez uskrzydle :) Niech Wasza twórczość trwa, bo to co robicie jest wyjątkowe pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ula, staramy się bardzo :)

      Usuń
    2. Orszulko, ale miło z twojej strony:)

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...