wtorek, 14 listopada 2017

Pistacjowe inspiracje

W komentarzach pod ostatnim postem padło pytanie: Co jecie w trakcie? Te takie drobne na rozłożonym kwiatku wygląda intrygująco. Wyjaśniłam: To nie kwiatek tylko liść:) A na nim ulubiony przysmak Tomka - pistacje. (...) Nawiasem mówiąc (pisząc) pistacje to też surowiec wtórny (jak pomarańcze i mandarynki). Cały środek to odpadki, najważniejsze są łupinki:) Może kiedyś pokażemy, co można z nich zrobić. Zanim to jednak nastąpi, zamieszczamy inspiracje znalezione w sieci. Z łupinek po pistacjach można tworzyć:
- choinki [źródło],


- bombki z kul styropianowych [źródło],


- wianki [źródłoźródło],



- kwiaty [źródło].


P.S. Jak to dobrze, że Tomek bardzo lubi pistacje. Mamy już kilka słojów, zapełnionych po brzegi cennym surowcem. Teraz tylko trochę wolnego czasu i... Ciekawe, jakie dzieła powstaną u nas w warsztacie.

27 komentarzy:

  1. Bombka mi się bardzo podoba :) Chyba zacznę jeść pistacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O moje zabki się jednak boje ;) Nie chce stracić jedynki na pistacji ;)

      Usuń
    2. Zdecydowanie trzeba dbać o zabki:)

      Usuń
  2. Niezwykle ciekawe te dekoracje z pistacjowych skorupek, kolorowe też ładne, ale jednak bardziej podobają mi się te w naturalnym kolorze :)
    W takim razie życzę Wam wolnego czasu abyście mogli wykonać pistacjowe cudeńka i nam je pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mario, myślałem że ktoś z Was pomoże nam w jedzeniu pistacji, mandarynek i pomarańczy - choć nie tylko je wykorzystujemy do pracy. A ile można zrobić z butelek... ;-)

      Usuń
    2. Ooooo Tomku, a jak miałaby ta współpraca w jedzeniu wyglądać, biorąc pod uwagę dzielące nas odległości? :)

      Usuń
    3. Oj tam oj tam, w dzisiejszych czas w XXI wieku...

      Usuń
    4. :)
      Noooo, na przykład taka teleportacja ;)

      Usuń
    5. O to to! Albo wideokonferencja :)

      Usuń
    6. Mario,Ty jesz pistacje a łupinki wysyłasz Tomkowi.Proste:)

      Usuń
    7. Pewnie Orko, że można i tak, ale to takie...prozaiczne :)

      Usuń
    8. Ale w swojej prostocie jest to rozwiązanie genialne:)

      Usuń
    9. Proste rozwiązania mają niewątpliwie dużo zalet :)

      Usuń
  3. Ooo! bardzo mi sie podobaja te pistacjowe ozdoby! kiedy beda Wasze pierwsze wytwory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, muszę to ustalić z cudARTeńką, albo ona się wypowie jak tu wpadnie :)

      Usuń
    2. Mam chyba ze dwa wiaderka łupinek, teraz tylko trochę czasu i zabieramy się do roboty:)

      Usuń
  4. Też jestem ciekawa co wymyślicie. Wykorzystałam kiedyś te łupinki do ozdobienia pudełka, nawet fajnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Niebawem wszystko się okaże :)

      Usuń
  5. Kwiatki byłyby chyba dobre do pająka.
    Tylko kto teraz robi pająki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pająki? Ja nie robię! Nie znoszę pająków.

      Usuń
    2. Tomku zobacz jaki piękny jest tygrzyk :)
      https://wiesiamka.flog.pl/wpis/5392214/tygrzyk-paskowany

      Usuń
    3. O rany! Dobrze że szybko zamknąłem stronę, jeszcze chwila i TO wyskoczyłoby mi przez ekran. Nie wiem czy zasnę. Mario uprzedzaj następnym razem proszę ;-)

      Usuń
    4. Tomku, ale przecież on taki ładny ten pająk, no i tylko na obrazku :) Kiedyś widziałam ich całkiem sporo w jeżynach, ale obecna ze mną bratanica straciła ochotę na zbieranie jeżyn...

      Usuń
    5. Wcale się nie dziwię.

      Usuń
    6. Ja mogę robić pająki:) Kiedyś robiłam podłaźniczki, to i z pająkiem bym sobie poradziła:) Myślę jednak, że te kwiatki byłyby za ciężkie.

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...