wtorek, 13 czerwca 2017

Mleczne klimaty ;-)

Nie pisaliśmy o tym (nie licząc zagadek z małymi wycinkami na facebooku), ale od pewnego czasu pracujemy nad deseczkami z motywami... wiejskimi.


To różnokolorowe lub łaciate krówki, które przykleiliśmy na drewniane deski. Pomysł zrodził się przy okazji pewnego spotkania, podczas którego podeszła do nas pani, zainteresowana takimi właśnie motywami.


Postanowiliśmy skorzystać z gotowych wzorów, umieszczonych na serwetkach. Choć nasze zamówienie szło wyjątkowo długo, nie straciliśmy weny. Przedmioty, które prezentujemy na zdjęciach, nie są efektem końcowym, bo deseczki wymagają jeszcze dopieszczenia.

20 komentarzy:

  1. No i jest coś przewieszone przez coś, niezwykle sympatycznie ta krówka wygląda w tej apaszce :) Bardzo fajne te wiejskie klimaty na deseczkach :) To chyba Milka wprowadziła modę na dekoracyjny motyw krowy, wiem że istnieją zbieracze przedmiotów z krowim motywem. Ja też mam w swoim dorobku dzieło z krówką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, a co to za dzieło? :)

      Usuń
    2. Dzieło to tak na wyrost napisałam, bo jest to taka dokładanka ;) Do szklanej krówki którą kiedyś kupiłam, dołożyłam kilka elementów i powstał trójwymiarowy obrazek. Wkleję zdjęcie na fejsie :)

      Usuń
    3. Mario, robisz bardzo pomysłowe prace.

      Usuń
    4. Dziękuję Arte za uznanie dla moich prac :)

      Usuń
  2. Nawet niedopieszczone robią wrażenie - są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawny pomysł, podoba mi się, zwłaszcza ta czarno-biała krateczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie ta krateczka jest mało atrakcyjna, ale ja się tam nie znam ;-)

      Usuń
    2. Wygląda na to Tomku, że się nie znasz ;) Krateczka jest taka wyrazista, mnie też się bardzo podoba :)

      Usuń
    3. I mi się podoba krateczka:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Gratuluję, ale skąd wiedziałeś, jak krówka ma na imię?:)

      Usuń
  5. Zakochałam się w tej krówce z apaszka ... :) Piękna jest i ma takie oczy jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też ta z apaszką najbardziej podoba :)

      Usuń
    2. Ula, stanowczo dementuję jakby ta krówka miała takie oczy jak Ty! :P

      Usuń
    3. Apaszka czyni krówkę zawadiacką:)

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...