sobota, 22 kwietnia 2017

Świece wiosenne (i nie tylko)

A także świąteczne - nadal je z wielką ochotą robimy, a cudARTeńka ostatnio całą noc spędziła, tworząc nowe świece.


Jak była wena, to trzeba było ją wykorzystać. Efekty prezentujemy powyżej i poniżej.


Mi najbardziej podobają się te zielone - wiosenne, świąteczne, kolorowe - jeszcze takich nie robiliśmy - to mój zdecydowany faworyt :)


Niektórych świec już nie ma, cieszą oko obdarowanych, mamy nadzieję, że były świetnym prezentem lub że po prostu zostały zapalone przy wielkanocnym stole :)


Do każdej świecy staramy się dodać jakiś mały akcent, na przykład jak ten powyżej. Oczywiście świece są zapakowane w celofan - od razu idealnie nadają się na prezent :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne. Tw z jajkami przepiórek najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety miałam tylko jedną taką serwetkę.

      Usuń
  2. Bardzo ładne. Mnie też te z jajeczkami się podobają najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te jajka bardzo ładnie nam wyszły na świecy :)

      Usuń
    2. Niestety, mieliśmy tylko jedną taką serwetkę.

      Usuń
  3. Przepiórcze świece mają powodzenie mnie one także bardzo się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...