sobota, 8 kwietnia 2017

Kiermasz Wielkanocny - relacja

W pierwszą niedzielę kwietnia odbył się Kiermasz Wielkanocny, którego organizatorem było Moje Mieszkanie. Na godzinę przed rozpoczęciem stawiliśmy się w Pałacu Prymasowskim w Warszawie, gdzie odebraliśmy identyfikatory, zajęliśmy stanowisko i rozpoczęliśmy układanie naszych przedmiotów.



Tak prezentował się nasz stolik:



Jak okiem sięgnąć wszyscy wystawcy pracowali wokół swoich stanowisk. Równo o godzinie 10.00 kiermasz został uroczyście otwarty.


Wszystkie stoliki były wypełnione przepięknymi cudami.




Podczas kiermaszu organizowane były różnego rodzaju warsztaty.


Bardzo miła atmosfera, piękne wnętrza Pałacu Prymasowskiego, jedynie zabrakło kupujących.



Serdecznie dziękujemy organizatorom za bardzo sprawnie zorganizowany kiermasz. Było nam niezmiernie miło uczestniczyć w nim.

20 komentarzy:

  1. Wasze stoisko wygląda super, pomysł z siatką bardzo mi się podoba z czego ona jest zrobiona? Super stoisko i piękne wasze prace na nim, inne stoiska też interesujące, szkoda że zabrakło kupujących, może kiermasz był za mało rozreklamowany, bo przecież ten Pałac Prymasowski to chyba centrum Warszawy? Była w okolicach pałacu informacja o kiermaszu bo na zdjęciu takiej nie widać?
    Powodzenia na jutrzejszym kiermaszu życzę, fajnej atmosfery i dużo kupujących!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrzyłam sobie uważniej na Pałac, piękne miejsce, to na pewno było super doświadczenie uczestniczenie w tym kiermaszu, szkoda, że nie mogłam przyjechać.

      Usuń
    2. Nie wiem, być może było niezbyt dobrze rozreklamowany, być może także pogoda nie sprzyjała - ponieważ kilkanaście metrów dalej na starym mieście było mnóstwo ludzi. Tak, doświadczenie i miejsce było warte odwiedzenia, a kupujący nie zawsze dopiszą, no trudno :)

      Usuń
    3. Fajna taka wiosenna zieleń tej siatki :)

      Usuń
  2. Pogoda sprzyjala dla spacerowiczow , ktorzy zachlysneli sie wysokimi temperaturami i iscie wiosenna aura, ludzie wylegli na ulice i do parkow, na Straym Miescie byly tlumy, mysle, ze ludzie wybrali sie na pikniki, na spacery w sloncu, cieszyli sie niezwykle piekna pogoda. Kiermasz, byc moze nie byl wlasciwie rozreklamowany, ale byl we wnetrzu, pieknym wnetrzu a wiec nie na swiezym powietrzu, gdyby to bul kiermasz na jakims placu , na rynku czy ulicy byloby inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszelkie kiermasze pod chmurką w atrakcyjnych miejscach, na pewno przyciągają więcej chętnych.
    Bardzo ładne Wasze stoisko i pełno na nim pięknych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, bardzo nam miło! :)

      Usuń
    2. Potwierdzam, miło się czyta takie komentarze:)

      Usuń
  4. Jak znowu nie zapomnę wyskoczę jutro zobaczyć, czym się u mnie handluje na wielkanocnym kiermaszu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy na relację :)

      Usuń
    2. Już wiemy, jak to się skończyło, ale dzięki, Hebiusie, za poświęcenie:)

      Usuń
  5. Z wielkim zadowoleniem donoszę, że dotarła do mnie przesyłka z karteczkami, co to dla mnie zostały wylosowane w Zabawie Wiosennej, pięknie za nią dziękuję :)
    Karteczki bardzo mi się podobają, zrobiłam im sesyję fotograficzną i zdjęcia wykorzystam do Wielkanocnego wpisu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, fantastycznie! To prosimy o informację i link do bloga, jak już pojawi się wpis :)

      Usuń
    2. Cieszymy się, że nasze karteczki się podobały:)

      Usuń
    3. A ja się cieszę, że je dostałam :)

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...