sobota, 18 marca 2017

Haft matematyczny 2

Wśród naszych zbiorów jest mnóstwo motywów, dziś prezentujemy tylko kilka z nich. Przyznaję, że - nie mogąc podjąć decyzji, które się tu ukażą - wybrałem je losowo :)



Kartki wyszywane były przy różnego rodzaju okazjach


lub zupełnie bez okazji - podczas warsztatów, które sami sobie organizujemy.


Jesteśmy ciekawi, który z powyższych wzorów spodobał Wam się najbardziej? Kartki najczęściej nie są wykończone - należałoby je przyciąć i nakleić na kolorowy karton, ale to już robimy realizując konkretne zamówienia :) A poniższy paw na fotografii zupełnie stracił kolorowe barwy...

18 komentarzy:

  1. Paw ktory stracil barwy!!! fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dziwnie wyszedł na tym zdjęciu...

      Usuń
    2. W rzeczywistości jest bardziej kolorowy.

      Usuń
  2. Kotki podobaja mi się najbardziej z wszystkich ślicznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także właśnie kotki się podobają :)

      Usuń
  3. Wszystkie prezentowane mi się najbardziej podobają 😊 Cudne są 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są bardzo fajne, ta syrena najbardziej rozbudowana technicznie, bardzo ciekawa :)
    Zakochane kotki dostała moja bratanica z życzeniami z okazji ślubu, koń z jeźdźcem oprawiony czeka aby go powiesić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie haft matematyczny jest tym dla haftu czym fraszka dla literatury, cała esencja w kilku słowach, bardzo lubię fraszki i pewnie dlatego tak lubię haft matematyczny :)

      Usuń
    2. O proszę, to Twoja kolekcja też już co nieco zawiera... :)

      Usuń
    3. Aha zebrało mi się już trochę...:)
      Tutaj kilka słów w podzięce za podarek od Was:
      http://echmarychachacotyrobisz.blogspot.com/2017/03/odloty-i-przyloty.html
      Będzie mi bardzo miło jak zajrzycie :)))

      Usuń
    4. Dziękujemy Mario! :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie jajko tylko koszyczek - też mi się bardzo podoba:)

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...