wtorek, 28 lutego 2017

Z wizytą w radiu :)

Kilka dni temu gościliśmy w lubelskim Radiu eR. Przyjmując zaproszenie, byliśmy od samego początku poruszeni i podekscytowani zbliżającą się wizytą.


Tak jak myśleliśmy, ludzie pracujący w radiu są niezwykle otwarci, mili i kontaktowi. Prawie godzina, którą spędziliśmy podczas audycji, upłynęła nam bardzo szybko, zdecydowanie za szybko.


Ba, tak nam się spodobało, że mamy ochotę na kolejne spotkanie w radiu - być może jeszcze kiedyś będzie ku temu okazja? Mamy nadzieję, że miło się nas słuchało.


Dla słuchaczy Radia eR przygotowaliśmy świecę ozdobioną motywem muzycznym oraz kartkę z tulipanem (haft matematyczny). Z tego co wiemy, ktoś wygrał ten zestaw w jednym z konkursów organizowanych przez stację.


W tej chwili przygotowujemy się już do sezonu wiosennego i wielkanocnego, ale także do kilku nowych projektów związanych m.in. z haftem matematycznym. Niebawem, jak już ustalimy konkretne szczegóły, to napiszemy o tym więcej.

16 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że byliście podekscytowani, wizyta w radiu to niecodzienne przeżycie!!!
    Dziękuję za internetowy namiar na to radio , dzięki temu mogłam posłuchać audycji, a słuchało mi się bardzo sympatycznie :) Fajnie był znowu usłyszeć Twój głos Arte i poznać głos Tomka :) Z tego co mówiliście i jak mówiliście przebijała ta pasja, ten szał tworzenia o czym niedawno pisaliście!
    No i bardzo sympatyczne były momenty, kiedy Arte przypominasz Tomkowi o kierunku szlifowania i ziarnistości papieru ściernego, a Ty Tomku tak spontanicznie zareagowałeś na wiadomość o zbliżającym się końcu audycji :)))
    Życzę Wam powtórki, a może coś cyklicznego? ? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za przesympatyczny komentarz. W radiu było bardzo emocjonująco, stąd moje, nie zawsze uporządkowane, wypowiedzi. A czas faktycznie pędził jak oszalały:)

      Usuń
    2. Jak dla mnie Arte, wasza spontaniczność, była bardzo fajna, podobała mi się :)

      Usuń
  2. Teraz pora na występ w telewizji, w pasmie śniadaniowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, ha:) A to dobry dowcip:) Chociaż, biorąc pod uwagę pomysły Tomka, nigdy nic nie wiadomo:)

      Usuń
    2. Teraz mamy cykl warsztatów, na tv nie ma już czasu :P

      Usuń
  3. MAcie swietne glosy...brzmia bardzo radiowo, czarujecie, a i duzo wiadomosci o decoupage'u przekazaliscie, nie widzialam,ze to taka stara technika i tyle znakomitosci ja stosowalo. A Mery Delany stworzyla prawdziwe cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się dużo dowiedziałem ;-)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że obrazy Mary Delany zobaczysz na własne oczy:)

      Usuń
  4. Z przyjemnością posłuchałam jak dzielicie się swoja pasją ze słuchaczami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosy radiowe i szeroka droga do sławy:) Słuchało się bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...