sobota, 25 lutego 2017

Oto nasz warsztat

Drodzy Czytelnicy, jakiś czas temu zapytaliśmy Was, jak wyobrażacie sobie nasze miejsce pracy. Dziś uchylamy rąbka tego miejsca, nie chcąc odsłaniać kurtyny do końca. Wszak to nasze miejsce, zwane warsztatem, w którym spędzamy dość sporo czasu. A więc chcemy też, aby pozostało nieco tajemniczą, twórczą przestrzenią.


Ogień.

Towarzyszy nam od zawsze. Oczywiście nie jest to pożar, a dyskretny płomień ze świec, które tak dobrze już znacie (my, w przeciwieństwie do naszych klientów, palimy świece :P). Bez ognia nie ma pracy, w sumie to nawet nie wiedziałem, że ma to aż tak pozytywny wpływ. I tylko trzeba uważać, żeby przypadkiem serwetki nie spłonęły i drewno się nie zajęło...


Woda.

Z domieszką herbaty naturalnie. Chopin, Wspomnienia z Toskanii, Truskawkowe serduszko, Letnia łąka. Ale czasem może być to Impra - dlaczego nie? Najlepiej w filiżankach, choć to zależy od tego, gdzie akurat jesteśmy. Pamiętam, jak raz cudARTeńka podała mi herbatę w szklance - ona zapewne także pamięta ten moment ;-)


Muzyka.

W systemie zero-jedynkowym. Albo cisza jest muzyką, albo słuchamy płyty Sjesta Marcina Kydryńskiego. Jednoznacznie kojarzy nam się ona z podróżami, marzeniami i "wiatrem we włosach". Oczywiście lepiej, jeśli stanowi jedynie dyskretne tło i nie narzuca się zbytnio.


Porządek.

Musi być. Rozumiemy, że czasem trzeba rozłożyć nieco więcej rzeczy, spróbować, przymierzyć, pooglądać. Ale staramy się, by wszystko było na swoim miejscu. Tak właśnie wygląda nasze miejsce pracy :)

12 komentarzy:

  1. Kurcze pieczone, ale porządek :)))
    Na farbach Anne Sloan pracowałam ostatnio podczas pewnych warsztatów i jest super ! Własnie będę ją teraz kupowac do malowania mebli i może też coś zrobię "artystycznego", bo chodzi mi pewien pomysł po głowie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, nam bardzo przyjemnie się z nimi pracuje :)

      Usuń
    2. Sonic, mam nadzieję, że pochwalisz się efektami:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hebiusie, efekty Twojej kuchennej pracy są przesympatyczne:)

      Usuń
  3. Odpowiednia atmosfera, ład i porządek, fajne miejsce pracy żeście sobie stworzyli :) Ja pracuje zdecydowanie w większym chaosie :)
    Wypatrzyłam fajne kawałki kory, robiliście już coś na niej, ciekawa jestem efektów ?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, już nie pamiętam nawet - tyle się tu dzieje :)

      Usuń
    2. Kora nadal czeka na pomysł.

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...