wtorek, 7 lutego 2017

Hurrraaaa!

Z nieskrywanym zadowoleniem przyjąłem wiadomość, że udało mi się zdobyć wyróżnienie w styczniowym wyzwaniu Szuflady. Wygrałem bon o wartości 40 zł na zakupy w jednym ze sklepów z akcesoriami do decoupage.


Pragnę w tym miejscu serdecznie podziękować organizatorom wyzwania z Szuflady. Cała zabawa przeprowadzona była profesjonalnie. Ale przede wszystkim chciałbym podziękować moim Czytelnikom - to Wy wspieraliście mnie na każdym kroku, przy każdej pracy Wasze komentarze dodawały mi sił i zachęcały do dalszej, jeszcze bardziej wytężonej pracy.


Z przyjemnością dzielę się z Wami całym szczęściem, jakie na mnie spłynęło po ogłoszeniu wyników. Tym bardziej, że jestem jedynym mężczyzną wśród autorów nagrodzonych (i zgłoszonych w ogóle) prac.


Wyróżnienia można pooglądać tu:
Serdecznie wszystkim gratuluję, prace zgłoszone do wyzwania bardzo mi się podobają. Ja natomiast tak się rozpędziłem, że przygotowałem jeszcze kilka prac związanych z muzyką (zdjęcia jednej pracy powyżej), ale niestety termin ich zgłaszania dobiegł końca.

Może to i dobrze, nie można się ograniczać tylko do tematu muzyki ;-) Już myślę o kolejnych wyzwaniach!

12 komentarzy:

  1. Gratulacje Tomku 😊 Cieszę sie razem z Tobą 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, musimy wypić lampkę wina z tego powodu! Co Ty na to? :)

      Usuń
    2. 😊 Fajnie by było 😊

      Usuń
  2. Gratuluję!!! Sukces w pełni zasłużony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie. Ja ostatnio podgladałam w necie tutka, jak się robi kwiatek z włóczki na szydełku i ku mojemu zdumieniu swoje umiejętności w tym temacie prezentował facet! Działaj dalej, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio widziałam zawody w robieniu na drutach swetrów - zawodnikami byli tylko panowie:)

      Usuń
  4. Gratuluję raz jeszcze!!! :)
    Piękne są Twoje prace muzyczne, bardzo podoba mi się także prezentowana wyżej świeca, szkoda tak całkiem rezygnować z tematów około muzycznych :) Mam nadzieję, że wrócisz od czasu do czasu do tej tematyki :)
    Dalszych sukcesów w innych wyzwaniach życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie sie bardzo ten wieniec z spinaczy spodobal i wrozylam mu zwyciestwo.Wiec Ci gratuluje z calego serca i zachwycona jestem Twoim entuzjazmem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i ja się dołączam do gratulacji:)

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...