niedziela, 29 stycznia 2017

Muzyczny list

Do styczniowego wyzwania Szuflady o tematyce muzycznej przygotowałem deseczkę w kształcie cebulki z motywem skrzypiec.


Najpierw pomalowałem deseczkę farbą w kolorze ecru. Następnie metodą "na żelazko" nakleiłem serwetkę z motywem skrzypiec na tle odręcznie napisanego listu oraz fortepianowych nut. Całość zabezpieczona jest kilkoma warstwami matowego lakieru.


Deseczka stanowi zarówno ozdobę, jak i przedmiot użytkowy. Druga strona jest surowa i przeznaczona do krojenia.

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-styczniowe.html

16 komentarzy:

  1. Instrumenty muzyczne mają dla mnie jakiś czar i jest to bardzo dziwne, bo wcale nie mam ochoty na nich grać, ale się nimi otaczać, nie muszą to być nawet prawdziwe instrumenty, wystarczą przedmioty które mają kształt instrumentów :)
    Na deseczce oczywiście zachwycają mnie te skrzypce, ale także bardzo podoba mi się zakomponowanie skrzypcowego motywu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie mają czar i swój urok, wiem coś o tym :)

      Usuń
    2. A grasz Tomku na jakimś instrumencie?

      Usuń
    3. Zwłaszcza starsze instrumenty, pokaźny fortepian czy zwykły prosty flet - instrumenty mają swoją duszę :)

      Ja ciągle próbuję Mario, z różnym skutkiem.

      Usuń
  2. Deseczka aż się prosi, aby na niej... zagrać. Tytuł trochę mylący, ale za to intrygujący:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się ma odpowiednie zdolności to zagrać można na wszystkim, niektórzy muzyczni artyści potrafią zagrać na przedziwnych rzeczach :)

      Usuń
    2. Tak, ten tytuł ma być właśnie taki intrygujący, tajemniczy i ... czarujący :)

      Usuń
  3. Lubie instrumenty, podobaja mi sie jako elementy dekoracyjne, ciagle szkoda mi Taty skrzypiec, ktore gdzies przepadly, ale by mi cieszyly dusze gdybym je miala teraz w domu, jako ozdobe i pamiatke!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widzę oczami wyobraźni takie piękne, stare skrzypce... :)

      Usuń
    2. Skrzypce Taty - szkoda, że zaginęły.

      Usuń
  4. Serdecznie witam w Wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło, zapraszamy serdecznie - proszę się wygodnie rozsiąść :)

      Usuń
  5. Piękna praca!
    Również witam w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję uprzejmie za komentarz, to bardzo miłe! :)

      Usuń
  6. Akcenty muzyczne w kuchni - to jest myśl!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam gotować przy pięknej muzyce :)

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...