wtorek, 31 stycznia 2017

Gotowanie na fortepianie

Do styczniowego wyzwania Szuflady z motywami muzycznymi przygotowałem komplet kuchenny ozdobiony serwetką z klawiszami fortepianu, kluczami wiolinowymi i nutami. Tym samym zaprzeczam tezie jakoby przedmioty, mające zastosowanie w kuchni, muszą być ozdobione lawendą lub innymi ziołami.


Komplet składa się z kilku części. Duża podkładka pod talerz o wymiarach 25 cm x 32 cm, oklejona z obu stron tym samym motywem.


Cztery małe podkładki pod kubki o wymiarach 10 cm x 10 cm, również obustronne. Szczególnie lubię przy nich pracować, są bardzo wdzięcznym materiałem do zdobienia.


Jedna okrągła podkładka o średnicy około 12 cm, zrobiona z plastra prawdziwego drewna, idealna pod większy kufel, słoik lub gorący garnek.


Świecznik na pięć świec, wykonany z bukowego drewna, świetnie stwarza nastrój podczas picia herbaty.



Chustecznik prostokątny z iglastego drewna, który ma wysuwane dno ułatwiające wymianę pudełek z chusteczkami (przydatnymi szczególnie przy krojeniu cebuli). Wymiary: zewnętrzny 25,5 cm x 13,5 cm x 8,5 cm, wysokość wewnątrz 7 cm.


Segregator stojący - idealny na czasopisma z kuchennymi przepisami.  Rozmiar zewnętrzny 24,5 cm x 9,5 cm, wysokość 31/15,5 cm, rozmiar wewnętrzny 23,7 cm x 8,7 cm x 30,5/15 cm.


 W takim segregatorze zmieszczą się wszelkie zapiski i notatki.


Cały komplet zabezpieczony jest kilkoma warstwami matowego lakieru.

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-styczniowe.html

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplet. Najbardziej przypadły do mojego gustu podkładki pod kubki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ho, ho, ho Tomku, poszedłeś jak burza z tym wyzwaniem, mam na myśli ilość stworzonych przez ciebie cudeniek i wszystkie niezwykle interesujące!!!
    Zgadzam się z tobą, że muzyczne klimaty pasują także do kuchni, super zestaw :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mario, za chwilę wrzucam ostatnią pracę. Tak jak pisałem - trochę nie spałem, żeby z tym wszystkim zdążyć. Ale warto, cudARTeńka mnie pochwaliła, więc nie jest źle :)

      Usuń
    2. Chwalę często:) Należy Ci się:)

      Usuń
  3. Ja znowu jestem u tutaj! Co za pracowite mróweczki!
    Wspaniały komplet! Podoba mi się to zaprzeczenie na przedmiotach kuchennych, jestem ZA!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, wyglądają świetnie i na pewno będą super wyglądać w kuchni :D Podkładki i segregator chyba najbardziej mi się podobają ale bez reszty wyglądałyby trochę biednie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...