poniedziałek, 30 stycznia 2017

Duet, a nawet sekstet

Dziś prezentuję mój pierwszy komplet przygotowany na styczniowe wyzwanie Szuflady z motywem muzycznym.


To pięć zawieszek w kształcie serduszek oraz świecznik. Bardzo mi się podoba takie ręczne pismo nutowe, które staram się naśladować przy każdej nadarzającej się okazji.


Praca przy tym komplecie dawała mi mnóstwo satysfakcji. Przygotowując świecznik starałem się idealnie dopasować pięciolinie na każdej ze ścianek tak, jakby stanowiły ciągłość zapisu. Udało mi się?


Po naklejeniu serwetki zająłem się wycięciem miejsc na świeczki.


Całość oczywiście zabezpieczona jest kilkoma warstwami lakieru.


Serduszka oklejone są z obydwu stron.


Bardzo podoba mi się ten motyw :)


Czarne nuty na białym tle pięknie kontrastują, niczym cisza i muzyka.

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-styczniowe.html

10 komentarzy:

  1. "Czarne nuty na białym tle pięknie kontrastują, niczym cisza i muzyka." ładnie napisane i pięknie się prezentuje ta biel z czernią w tym zestawie :)
    Pięciolinia na świeczniku precyzyjnie obiega całość :)
    Dużo prac przygotowałeś na to muzyczne wyzwanie, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mario, to jeszcze nie wszystko :) Proszę trzymaj kciuki, ja już nie sypiam po nocach tylko robię, a jutro jest już ostatni dzień na zgłoszenia.

      Usuń
    2. Oczywiście kciuki trzymam :)

      Usuń
  2. Ten dla mnie jest najladniejszy z przygotowywanych na wyzwanie. a czemu swiezuszki nie zapalone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdążyłem już ich zapalić, to był istny maraton ten koniec stycznia :)

      Usuń
  3. Prosto, ale niebanalnie! Podoba mi się ten kontrast w decu.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kontrast pomiędzy ciszą a muzyką - ładnie napisane:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...