niedziela, 29 stycznia 2017

Deseczka z kluczem wiolinowym

Biorę udział w styczniowym wyzwaniu Szuflady o tematyce muzycznej. Jednym z przygotowanych przedmiotów jest deseczka do krojenia w kształcie owalu z motywem klucza wiolinowego.


Najpierw pomalowałem deseczkę czarną farbą, następnie użyłem krakla jednoskładnikowego, a na to położyłem gąbką białą farbę. Następnie metodą "na żelazko" nakleiłem serwetkę z motywem klucza wiolinowego na tle delikatnie widocznych nut.


Pod spodem widoczne są ładnie zarysowane spękania. Całość zabezpieczona jest kilkoma warstwami matowego lakieru.


Deseczka stanowi zarówno ozdobę, jak i przedmiot użytkowy. Druga strona jest surowa i przeznaczona do krojenia.

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-styczniowe.html

10 komentarzy:

  1. Brawo, spękania wyszły super, a klucz jest taki wyrazisty:) Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, starałem się zrobić to jak najlepiej :)

      Usuń
    2. A wyników jeszcze nie ma.

      Usuń
  2. Klucz wiolinowy na tle spękań prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Mario :) Uwielbiam Twoje komentarze :))

      Usuń
    2. Ooooo! Bardzo mnie to cieszy :)))

      Usuń
  3. Fajna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, to jest super! Podoba mi się i to bardzo!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to bardzo miłe że się podoba :)

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...