sobota, 12 listopada 2016

Warsztaty w plenerze cz. II

Święta zbliżają się bardzo szybko, ostatni plenerowy dzień, podczas którego mieliśmy przyjemność pracować w nieco większym gronie, wykorzystaliśmy do ostatniej minuty. Powstawały opisane już wcześniej torebki prezentowe, bombki, serduszka z ptaszkami oraz butelka z zimowym widokiem.



Ale nie tylko. Rozpoczęliśmy tworzenie zimowych kartek techniką haftu matematycznego. Bombki, choinki, prezenty, zimowe domki - m.in. takie elementy z chęcią wyszywaliśmy. Oczywiście, każdy z nas wybrał odpowiedni dla siebie kolor nici oraz motyw. I jak zwykle - każdy wybrał inny!



Dla mnie największą frajdą była choinka - oczywiście prace, które tu pokazujemy nie są kompletne. Jeden dzień to zdecydowanie mało, ale już jesteśmy umówieni na kolejne warsztaty - w tym samym gronie :)

16 komentarzy:

  1. Bombki wyszły pięknie, a haft matematyczny to dla mnie niedościgniona umiejętność, zawsze podziwiam ich urok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym się przekonuję coraz bardziej :)

      Usuń
    2. Medaliony już skończone - wyglądają o wiele lepiej niż na fotografii:)

      Usuń
  2. Hej, bombki nabierają mocy, pięknie rozkręca się przedświąteczna robota. Ja też już mam coraz mniej na strychu, a więcej w pokoju;) hahhaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać praca wre :)
    Dobrze widzę, to chusteczki higieniczne z tymi ptaszkami? Nadają się do decoupagu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio się nadają, ale mają wyjątkowo fajny motyw. Niestety, wymagają zdecydowanie większego nakładu i dokładności pracy...

      Usuń
    2. Tak też mi się wydawało, że to trudny materiał :)

      Usuń
    3. Za każdym razem, gdy się nam nie udaje czegoś dobrze przykleić, obiecujemy sobie, ze już nigdy więcej pracy z serwetkami. Jednak kuszą bogactwem motywów:)

      Usuń
    4. Nie wiedziałam, że są tak ozdobne chusteczki higieniczne, nigdy takich nie widziałam :)

      Usuń
  4. Nie przypominajcie. Budzi to we mnie wyrzuty sumienia, ze sam żadnych prezentów nie robię.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...