wtorek, 8 listopada 2016

Warsztaty w plenerze cz. I

Sobotni poranek rozpoczęliśmy od pomysłów i inspiracji, które każde z nas zaprezentowało w szerszym niż zwykle gronie. Warsztaty realizowaliśmy w miejscu niecodziennym, w pobliżu jesiennych łąk, bukowych lasów i szeroko pojętego spokoju. Każdy z pomysłów podobał mi się tak bardzo, że nie wiedziałem od czego zacząć!



Ozdabianie butelek, przygotowywanie toreb prezentowych, bombki (no dobra, do tego nie miałem szczególnego zapału - na szczęście ktoś inny się nimi chętnie zajął), wycinanie motywów i wiele innych zajęć.



Na początek wybór padł na przygotowywanie materiałowych torebek na prezenty. W sumie zawsze bardzo dobrze mi się kojarzyły takie stare foliowe torebki z wizerunkiem Mikołaja, choinki i ogólnie - zimy. A teraz pojawiła się możliwość samodzielnego zaprojektowania torebki z tkaniny, w której mogą znaleźć się same wymarzone prezenty.



Niestety, dość szybko okazało się, że klej, który wykorzystywaliśmy do przyklejenia motywów, szybko się skończył. Więc po czterech torebkach musiałem zmienić robotę. Szkoda, bo to świetne zajęcie na sobotnie popołudnie :)


Później udało nam się zrobić kilka serduszek z motywami ptaszkowo-zimowymi. Serwetki naklejone z wykorzystaniem żelazka - świetna metoda, bardzo mi się podobała.


W międzyczasie bombki "robiły się" prawie same, a przy okazji powstała piękna butelka z zimowym widoczkiem :)

12 komentarzy:

  1. Torebki na prezenty to strzal w dziesiatke! bedzie na nie duze zapotrzebowanie, serduch mozne dodac do torebki i napisac zyczenia bozonarodzeniowe...widze,ze praca wrze. A te plenery to gdzie? zdradzilbys gdzie to miejsce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ale takie sekrety tylko w 4 oczy :)

      Usuń
    2. Grażyno, torebki będziemy tworzyć - mamy nowy klej i nie zawahamy się go użyć:)

      Usuń
  2. Widać, że bardzo pracowicie spędzaliście sobotę :)
    Bardzo ładne zimowo świąteczne motywy, szczególnie ciekawy, jak dla mnie, ten ze skrzypcami :)
    Torebki będą z tkaniny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebki są z tkaniny:) Dużo takich pracowitych sobót jeszcze nas czeka:)

      Usuń
    2. Przed kiermaszem dużo pracy, powodzenia Wam życzę i wspaniałych emocji :)

      Usuń
  3. Ten motyw ze skrzypcami i choineczką podobna mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...