sobota, 22 października 2016

Śpiewająco

Po bombkowych przeżyciach postanowiliśmy odreagować przy czymś, co może sprawić frajdę. A możliwości jest sporo - pod jednym warunkiem - nie ruszać wciąż schnących bombek (tak naprawdę one już dawno wyschły, ale w ogóle nie chce nam się ich dotykać).


Zbliżająca się zima natchnęła nas w kierunku mroźnych widoków śpiewających ptaków. Po nie tak dawnych zakupach, podczas których zaopatrzyliśmy się w serwetki i papiery zimowe, ptaszkowe i nie tylko, z prawdziwą przyjemnością wybieraliśmy konkretne motywy.


Mi jak zwykle sporą radochę sprawiło rozwarstwiania serwetek. Mógłbym to robić godzinami. Pod warunkiem, że nie ma pośpiechu. Staramy się nie spieszyć, prace wymagają dopieszczenia, któremu pośpiech zdecydowanie nie służy.


Lubię również moment przyklejania. CudARTeńka kupiła ostatnio świetny klej, dzięki któremu nawet delikatna serwetka nie rwie się pod wpływem kilkukrotnego dociskania. Po raz kolejny przekonałem się, jak ważna jest jakość użytych materiałów. I nie tylko w kontekście efektu końcowego - także w momencie tworzenia prac. Komfort jest niesamowity. Aż chce się robić tego więcej!


Nie jestem pewien, która deseczka z tego zestawu podoba mi się najbardziej. Przyznaję, że nie widziałem nigdzie takiego klucza wiolinowego.

14 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej podoba się ta z owocami dzikiej róży.
    Podziwiam kunszt wykonania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. To pochwały dla cudARTenki.

      Usuń
    2. Dzięki, Ewo:) Tomku, nie bądź taki skromny:)

      Usuń
  2. Mnie też najbardziej dzika róża z sikoreczka:-)
    Jak firmy klej się sprawdził?

    OdpowiedzUsuń
  3. KLUCZ wiolinowy ze spekaniami na deseczce i rudzik tez nieczego sobie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, staraliśmy się :)

      Usuń
    2. Zdecydowanie spękania na deseczce z kluczem wiolinowym "wyszły" nam całkiem nieźle:)

      Usuń
  4. Wszystkie ładne, ale ta z rudzikiem podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie. Ja nadal niezdecydowany.

      Usuń
    2. Mi najbardziej podoba się deseczka z sikorką - może przez te owoce dzikiej róży (tak pięknie czerwone:)

      Usuń
  5. A mnie podobają się i ptaszki i klucz

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...