wtorek, 4 października 2016

Motywy międzynarodowe...

Odpoczywam. Pochłaniam promienie słońca, cudowny wiatr wiejący ze strony oceanu oraz wszystkie smaki południowej Europy. Grupa moich znajomych, z którymi się wybrałem na wakacje, chyba bardziej niż ja jest wyczulona na wszelkie rzeczy związane z decoupage.

I tak oto, spacerując uliczkami pewnego starego miasta, oglądam sobie różne piękne kartki pocztowe w jednym z wielu sklepików, aż w pewnym momencie krzyczą do mnie moi znajomi - jak oszalali. Wołają mnie do jednej z witryn i pokazują to:



"Popatrz, też mają tu motywy z lawendą. To jakaś moda międzynarodowa, czy jak?". I po chwili: "O, też mają tacki!". Tak, mają lawendę, mają tacki, podobne zegary i wszystko inne - także. Nie sądziłem, że moi znajomi aż tak bardzo pamiętają rzeczy, przy których pracuję.



A ja zawsze myślałem - sądząc po umiarkowanym ich entuzjazmie - że dawno już nie pamiętają w co ozdabiam(y) te wszystkie przedmioty. Ba, stwierdzili nawet, że z większą łatwością nabyliby takie pamiątki - tu i teraz...

10 komentarzy:

  1. To cieszy jak znajomi doceniają nasze pasje, fajni ci Twoi znajomi Tomku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bardzo dobrze, gdy bliscy dostrzegają i doceniają nasze pasje. A jeszcze lepiej, gdy wspierają i uczestniczą w nich:)

      Usuń
  2. Teraz i ja bede czujna na decoupage..i to w tym wlasnie kraju, z ktorego wrocilaes...taca jak moja, ladna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrociles!! Arte zaraz mnie poprawi! wiec wole poprawic ja.

      Usuń
    2. Grażyno, fotografuj wszystko:)

      Usuń
    3. Oj, zaraz poprawi:) Raz mi się zdarzyło:)

      Usuń
  3. Jakby nie było moda na dekupaż przyszła do nas z zachodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Technika decoupage wywodzi się ze wschodniej Syberii (plemiona nomadów ozdabiały w ten sposób groby swoich przodków). Stamtąd technika zawędrowała do Chin (ozdabianie okien,lampionów, pudełek, itp.).

      Usuń
    2. Ale do nas przyszła z zachodu :P

      Usuń
    3. Ha, ha, ha - spodziewałam się takiego komentarza:)

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...