sobota, 15 października 2016

Koncepcja

Pierwotny zamysł może czasem zupełnie nie wypalić. Tak było przy naszym ostatnim spotkaniu, podczas którego mieliśmy przygotowywać świąteczne bombki. Od samego początku pomysł ten niezbyt przypadł mi do gustu, ale jak trzeba - to trzeba.


Po wybraniu motywów przystąpiliśmy do pracy choć bardziej odpowiednim stwierdzeniem byłoby, że to cudARTeńka zajęła się ozdabianiem bombek. Ja w tym czasie znalazłem co najmniej kilka innych - oczywiście niecierpiących zwłoki - czynności.


Ku mojej uciesze po kilku minutach cudARTeńka stwierdziła, że nie jest zadowolona z efektów oraz radośnie spytała - czy chcesz się tym zająć? Oczywiście, że wolę robić inne rzeczy - więc z prawdziwą przyjemnością rozpocząłem prace ze świecami - ale o tych efektach w innym wpisie :)


16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Drewno byłoby lepsze?
      Obwisłe pod ciężarem bombek gałązki choinki, jak dla mnie trochę smętnie by to wyglądało.
      Piękna warstwa zewnętrzna uszlachetni nawet styropian, tak uważam :)

      Usuń
    2. Można ze szkła, ale ono drogie i kruche, koszt zdobienia też niemały :)

      Usuń
    3. Hebiusie - to nie styropian:)

      Usuń
    4. Mario, najlepsze byłyby ze szkła, ale podzielam Twoje zdanie na ten temat:)

      Usuń
    5. Tak uśmiech jest bardzo ważny :)
      Stworzyłam w tamtym roku w prezencie imieninowym grafikę przedstawiającą Anioła Promiennego Uśmiechu :)))
      http://echmarychachacotyrobisz.blogspot.com/2015/11/anielski-post-z-dedykacjami.html
      Jeśli nie czytałaś to zapraszam :)))

      Usuń
    6. Dzięki za zaproszenie:) Dostałam od Ciebie kartkę z Aniołem Promiennego Uśmiechu:)

      Usuń
  2. To nie będziecie mieć świątecznych bombek? :)
    Też nie przepadam za robieniem świątecznych ozdób :)
    To chyba nie jest styropian? W każdym razie mało styropianowo wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak skończcie te bombki, pięknie się zapowiadają :)

      Usuń
    2. Bombki są zrobione z tego samego tworzywa co piłeczki ping-pongowe (tak mi się wydaje). Robienie ozdób choinkowych raczej nie jest dla nas:)

      Usuń
    3. Ilość zgromadzonego przez Was materiału świadczy, że co do tworzenia bombek, to byliście optymistami, trochę szkoda aby tyle dobra leżakowało :)

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...