niedziela, 25 września 2016

Deseczka z Marilyn Monroe

- Możemy zrobić deseczkę z dowolnym motywem.
- Naprawdę? Z jakim tylko zechcę?
- Tak.
- To ja chcę deseczkę z Marilyn Monroe.

Na szczęście mieliśmy jedną (jedyną) serwetkę z MM, ale - jak to czasami w takich sytuacjach bywa - praca z nią nie była łatwa. Pierwszy motyw został źle wyrwany, drugi podczas klejenia uległ zniszczeniu, trzeci został źle przyklejony. Dopiero czwarty motyw (klejony z duszą na ramieniu) spełnił nasze wymagania.


W celu zatarcia różnicy pomiędzy tłem a kolorem serwetki deseczka została wzbogacona dodatkowo koronką.


I na koniec jeszcze kokardka - ku ozdobie.


P.S. Dobrze by było mieć drukarkę laserową - można by było wtedy drukować naprawdę dowolne wzory.

26 komentarzy:

  1. Opowiedzialas mi o tej deseczce i bylam sceptycznie do takiej idei nastawiona...ale...ale...widzac rezultat jestem zachwycona!!! widze, ze te koronki kwalifikuja ja do powieszenia jej jako ozdoby a ja bym sobie na drugiej stronie kroila i kroila nie respektujac tej wielkiej damy filmowej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zachwyt:) Czyli jednak koronka pasuje:) Uff...

      Usuń
    2. Pasuje, ale ja bym jednak ja sciagnela i kroila po nie marylinowskiej stronie!

      Usuń
    3. A nie prościej zrobić deseczkę z innym motywem, który aż tak nie różni się krawędziami od tła? :)

      Usuń
  2. Całkowicie podzielam zdanie Grażyny, deseczka wyszła REWELACYJNIE!!! I podoba mi się, że jest pomyślana jako dekoracja, bo jednak raczej niezręcznie było by mi kroić na ten przykład ogórki, na odwrotnej stronie gwiazdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie:) Jest 1:1 w kwestii zastosowania deseczki:)

      Usuń
    2. Wiesz Arte właściwie to chyba zaczynam zmieniać zdanie co do zastosowania takich bogato zdobionych deseczek :)
      Nie chowam swoich desek do krojenia, tylko wieszam na haczykach na ścianie, więc takie strojne dodawały by szyku kuchni :) Ino mam wątpliwości, czy wszyscy domownicy przestrzegali by zasady, że do krojenia służy ta nieozdobiona strona.

      Usuń
    3. Czyli wszystko w rękach domowników:)

      Usuń
    4. Domownicy mało reformowalni, więc zostanie tak jak jest, czyli obie strony deseczki zdatne do krojenia :)

      Usuń
    5. Zawsze można ozdobić boki:)

      Usuń
    6. :)
      Masz rację Arte, jest to jakieś wyjście, te boki, w porównaniu do reszty, skąpe co prawda, ale mogą przynieść radość dla oczu :)))

      Usuń
    7. Czasami tak niewiele trzeba:)

      Usuń
  3. Bardzo oryginalny pomysł i świetne wykonanie.
    Jak dla mnie tylko na ozdobę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mamy 1:2 z przewagą funkcji ozdobnej:)

      Usuń
  4. Deseczka piękna, ale jeśli nam być szczera,to uważam, że koronka do MM i tych żółtych taksówek nie pasuje. Sam pomysł na wzór świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za szczerość:) Następnym razem będziemy brać pod uwagę dopasowanie ozdób do wzoru, choć za efekt nie ręczę. Serwetki z MM już nie mamy, za to koronki ze 20 metrów jeszcze jest:)

      Usuń
  5. Bardzo lubię Wasze deseczki i zawsze się zachwycam. Tym razem podzielam zdanie Sonic - koronka niepotrzebna. No i kroić na takiej deseczce nie wypada. Ozdobna to rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie dla ozdoby ;) Fajnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także się podoba :) Choć ja się raczej nie znam ;-)

      Usuń
    2. Anielique, dzięki za miłe słowa, mamy 1:4:)

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...