wtorek, 9 sierpnia 2016

Tace

Poniższe fotografie przedstawiają prostokątne tace drewniane. Każda z nich może być inspiracją do stworzenia nowego prezentu.

taca z motywem ludowym

taca z makami

taca z różami

taca z bluszczem

taca z motywem zimowym

taca z motywem świątecznym

Tace prostokątne z brzegiem w kształcie fali, wykonane z drewna iglastego, pomalowane farbą akrylową w jasnym kolorze (białym lub ecru), zdobione metodą decoupage przy użyciu serwetek lub papieru ryżowego, powierzchnia zabezpieczona lakierem akrylowym.
Rozmiary zewnętrzne dł. 37 cm x szer. 29 cm x wys. 6 cm, waga 450 g.

24 komentarze:

  1. Ta z bluszczem, bo znowu bluszcz oplata wdziecznie tace...i moja, ktora jest juz na moim stole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie że się podoba :)

      Usuń
    2. Grażyno, Twoja taca wymaga osobnego postu. Dziękuję za przesłane zdjęcia:)

      Usuń
    3. Tos dotarla do chalupy i zagladnela do mailow! dlaczego osobnego postu? kazesz czekac sto lat!

      Usuń
    4. Potrzeba osobnego postu - bo taca jest wyjątkowa:)

      Usuń
    5. Ze wyjatkowa, to nie mam watpliwosci ale dlaczego mam czekac tak dlugo.

      Usuń
    6. Bo jest aż tak wyjątkowa:)

      Usuń
  2. Maki! Wszystkie ładne, ale ta najpiękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie kontrastują te kolory, mnie także się podobają.

      Usuń
    2. Maki na tej tacy według mnie idealnie "docieplają" tło:)

      Usuń
  3. Dla mnie nr 1 ta zimowa, piękna jest.
    Ale ja lubię zimę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyw zimy na tej tacy jest po prostu śliczny:)

      Usuń
  4. Dzisiaj wybieram zimową tacę z jemiołą :)

    Arte okazuje się, że bywają techniczne motywy do decoupagu :) Pytałam dzisiaj w sklepie "u plastyków" i pani mi powiedziała, że mieli papier ryżowy z motywem młotka, obcęgów, była podobnież także i maszyna do szycia :) No ale ten młotek najważniejszy, aktualnie nie było go w
    sprzedaży :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe, nie widziałem jeszcze papieru z takimi motywami :)

      Usuń
    2. Widziałam papiery klasyczne z podobnymi motywami. Ale niezbyt lubię wykorzystywać je do decoupage'u. Nie to co kwiatki:)

      Usuń
    3. Szkoda, że nie lubisz, z chęcią zamówiłabym taką deseczkę z młotkowym motywem dla brata na 50 urodziny, jemu by się przydał taki mocny argument dla losu :)

      Usuń
    4. Jeśli tylko znajdziemy motyw z młotkiem - chętnie zrobimy dla Twojego Brata deseczkę:)

      Usuń
    5. To fajnie, w takim razie życzę Wam i sobie abyście ten młotkowy motyw znaleźli, aby mój brat mógł należycie odpukać losowi :)

      Usuń
  5. Ta z bluszczem jest fajna, reszta taka sobie. Ale ja ogólnie takich tacek nie lubię, więc może jestem uprzedzony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję Ci prawo do nielubienia takich tacek. Co innego stare, pordzewiałe, metalowe cudeńka:)

      Usuń
    2. O właśnie, metalowe są bardzo OK, nawet pordzewiałe :D

      Usuń
    3. Im bardziej pordzewiałe, tym lepsze?:)

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...