sobota, 27 sierpnia 2016

Świece z motywami kwiatowymi

Jedną z moich ulubionych prac, związanych z decoupage, jest zdobienie świec. Rośliny, zwierzęta, motywy morskie, ludowe, pejzaże - na świecach można umieścić wszystko.


Świece są pięknym prezentem na każdą okazję. Jest to rzecz, którą można wykorzystać zgodnie z przeznaczeniem lub - po prostu - postawić jako ozdoba.



Różne wielkości świec determinują, co się na nich znajdzie. Ja najbardziej lubię te mniejsze, ewentualnie średnie.




Dokładność wykonania, dobranie motywu do koloru świecy - to stanowi o jej końcowym efekcie. Ozdabianie świec świetnie odpręża.

 

Ciekawe, czy częściej takie świece są wypalane, czy jednak stoją i cieszą oko?



Świece pakujemy w celofan, dodając karteczkę z dedykacją.


Podobają się?

16 komentarzy:

  1. Podobają się. Zawsze mi żal używać. Muszą swoje odstać, potem się wypalą, żeby można było zaopatrzyć się w nowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do niedawna też mi było żal. Teraz dochodzę do wniosku, że... jesień idzie - trzeba zapalać małe ogniska, palić w kominku albo rozświetlać wieczór płomieniem świec.

      Usuń
  2. Lubię światło świec, ale nie spędzam czasu przy ich blasku, pewnie dlatego, że wieczorami coś tam sobie majstruje, światło świecy nie oświetli mi dostatecznie miejsca pracy, dlatego też te piękne świece pełniły by u mnie rolę dekoracyjną :)
    Wszystkie bardzo ciekawe, ale jednak moja faworyta to ta z żonkilami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czasem wieczór można spędzić przy blasku świec. I przyjemnej muzyce, filiżance cynamonowej herbaty :)

      Usuń
    2. ... i rozmowach bez konca :)

      Usuń
    3. No ja mam tak, że prawie wszystko jest u mnie na opak ;) Muzykę traktuję jako tło, nie przepadam za cynamonem, a z gorących napoi pijam tylko...napar z pokrzywy, no i lubię widzieć dokładnie tych z którymi rozmawiam :)))
      Rozumiem, że inni ludzie mogą mieć potrzebę spędzania czasu przy dobrej muzyce w blasku świec z filiżanką wonnej herbaty w doborowym towarzystwie :) Różnimy się i fajnie, chociaż nie jest nudno :)))

      Usuń
    4. Mario, świece nie mają oświetlać osoby, z którą się rozmawia:) One dodają blasku:)

      Usuń
  3. Świece są cudne. Mnie również zawsze szkoda je wykorzystywać i gromadzę je na komodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, czyli taka ozdoba na komodzie:)

      Usuń
    2. Bardzo się cieszymy, że świece się podobają:)

      Usuń
  4. Bardzo sie podobaja, bardzo, bardzo :))
    A jedna z nich spowodowala moje mocne bicie serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, czyżby lawendowa?

      Usuń
    2. Jak Wy mnie znacie... :)

      Usuń
    3. Orszulko, czasami wystarczy spojrzeć na drugiego człowieka i od razu się wie, że lubi maki albo lawendę, albo... maki:)

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...