wtorek, 23 sierpnia 2016

Deseczki z lawendą

Orszulka poprosiła nas o zdobienie dekoracji do jej odnowionej kuchni. Z jednej strony miały być to deseczki do odpukiwania w niemalowane, z drugiej - miały być motywy lawendowe. Poniżej wszystkie cztery deseczki: razem


i każda oddzielnie.





Obrazki powstały z pięknej deski,


stąd proponowana przez nas kolejność.



Ciekawe, w jakim porządku powiesi je Orszulka.

Do deseczek dołączamy najlepsze życzenia dobroci, szczęścia, wiecznego zdrowia i dobrobytu (wszak deseczki zrobione są z klonu jawora).

24 komentarze:

  1. Ho, ho, ho a to Ci Orszulka, jak to się zaasekurowała, cztery deseczki do odpukiwania!!! No teraz to już wszystko w jej życiu będzie szło jak po maśle, a do tego jak będzie miała pięknie w kuchni :)))
    Bardzo ciekawe motywy z lawendą, a te "surowe" boki dodają im jeszcze uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co cztery to nie jedna ;-)

      Usuń
    2. Można odpukiwać obiema rękami i nogami równocześnie :)

      Orszulko przebacz, ale przecież żart tynfa wart, tylko hmm nie wiem czy mój uznasz za dobry...

      Usuń
    3. Marija, przebaczam... :)
      Znam sie na zartach :)

      Usuń
    4. Uffffffffffffff Orszulko odetchłam :)))

      Usuń
    5. Popieram Tomka - co cztery to nie jedna. Wydaje mi się, że teraz to tylko radość i szczęście powinno gościć w kuchni z takimi deseczkami do odpukiwania:)

      Usuń
    6. Jestem pewna, ze na czterech deseczkach sie nie skonczy :)

      Usuń
    7. Brzmi to obiecująco, ale odpukiwania nigdy dosyć:)

      Usuń
  2. Wygladaja pieknie, Orszulka bedzie zadowolona niezmiernie, ja , ktora uwazam, ze tej lawendy wszedzie duzo i ze jestem nasycona takimi obrazkami przyznaje, ze to co wybraliscie jest bardzo fajnie, a te spekania dodaje im duzp uroku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawenda przepiękna! :)

      Usuń
    2. Grazynko, jestem przeszczesliwa, ze mam lawendowe deseczki - wykonane z sercem i wielka starannoscia :)

      Usuń
    3. Spękania nadal ćwiczymy, a najfajniejsze jest to, że nigdy nie wiadomo jak wyjdą:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mnemo, gdybyś zobaczyła deski czereśniowe, jakie mamy w warsztacie, to dopiero byłabyś zachwycona:)

      Usuń
  4. Mysle, ze Obdarowana bedzie zachwycona. Deseczki wygladaja cudnie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona lawendowymi deseczkami :)
    Orszulka powiesila je w nastepujacej kolejnosci ;)
    Wasz numer 3 jest moim numerem 1
    Wasz numer 1 jest moim numerem 2
    Wasz numer 4 jest moim numerem 3
    Wasz numer 2 jest moim numerem 4
    Bardzo Wam dziekuje za piekne wykonanie lawendowych deseczek i obiecuje, ze beda szczesliwe w mojej kuchni :)
    Tule mocno :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajowo! Polecamy się na przyszłość :)

      Usuń
    2. Orszulko, cieszymy się bardzo, że deseczki przypadły Ci do gustu:) A kolejność jest dowolna - Twoja też jest super:)

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...