sobota, 30 lipca 2016

Przedmioty ozdobione motywami muzycznymi

Ciągle słyszę, że wśród około ośmiuset wzorów serwetek, jakie posiadamy w swoich zbiorach, są tylko kwiaty i kwiaty. Nieprawda, czasami zdarzają się owoce, ptaki, żaglowce. Żeby zadowolić męską część naszego zespołu, ostatnio powstało kilka przedmiotów z motywami muzycznymi:
- chustecznik prostopadłościenny;



- podkładki pod kubki;



- chustecznik sześcienny.



Oczywiście, chętnie ozdobiłabym wszystko makami lub różami, ale czego się nie robi dla MUZYka:)

20 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze Arte, ze dopuściłaś do głosu muzyka, oba chusteczniki bardzo interesujące :) Chyba nie mogłabym się zdecydować który wybrać oba mi się jednakowo podobają :)Motywy muzyczne są mniej spotykane, dlatego jak dla mnie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się przerzucę z kwiatów na inne motywy - naciski ze strony MUZYka rosną:)

      Usuń
    2. Nie trzeba porzucać kwiatków, tylko wzbogacić ofertę, aby była jeszcze bardziej różnorodna :)

      Usuń
    3. Na szczęście - miałabym opory przy pozbywaniu się tych setek serwetek z kwiatami:)

      Usuń
  2. zdecydowanie skrzypce, sa przepiekne, i motyw rzadko spotykany...piekny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają, ale trudno ten motyw zastosować na innych przedmiotach:)

      Usuń
    2. Na tacy chyba by się zmieściły, fajna by była z motywem skrzypiec :)

      Usuń
    3. Pomyślimy kiedyś nad taką tacą:)

      Usuń
  3. Możliwości ozdabiania jest mnóstwo, jeszcze może się zdarzyć pan, którego zachwycą narzędzia. Na przykład obcęgi, młotek, śrubokręt itp.
    Ciekawe, czy są takie serwetki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HA, ha, ha :) Obcęgi, młotek, śrubokręt - wymagania rosną:) Poszukam - tak na wszelki wypadek. Do tej pory widziałam karty do gry, kije do golfa, ale wyżej wymienionych narzędzi jeszcze nie widziałam.

      Usuń
    2. Przeważnie na kiermaszach i jarmarkach można kupić wyroby cukiernicze z gorzkiej holenderskiej czekolady w kształtach technicznych jak obcęgi,klucze francuskie itp. Widziałam kupujących :))) Znaczy się chustecznik w takie motywy dla "pomysłowego Dobromira", albo tacka, czego nie ? A deseczka do odpukiwania z motywem młotka, to mógłby być hit! :)

      Usuń
    3. Czekolada w ksztalcie narzedzi jest b.popularna w Japonii na Walentynki! Bo uwaga: tam panie kupuja panom czekolade na Walentynki!
      Panowie sie odwdzieczaja paniom miesiac pozniej,
      na tzw. White Day! Aga z Czech

      Usuń
    4. Mario, bardzo mi się podoba pomysł na deseczkę do odpukiwania z młotkiem:)

      Usuń
    5. Ago, fajnie, że się tu zjawiłaś. Pozdrawiamy Czechy:) Dzięki za informacje na temat Japonii, wygląda mi na to, że ten White Day to odpowiednik naszego Dnia Kobiet.

      Usuń
    6. Coś mi się wydaje, że motyw młotka będzie dość trudno znaleźć, a ciekawa jestem ilu chętnych byłoby na taką deseczkę :)

      Usuń
    7. Chyba nie pokuszę się o szukanie młotka:)

      Usuń
  4. A ryby? Sa serwetki z rybami?

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...