sobota, 2 lipca 2016

Festiwal Twórczo Zakręconych

Intensywnie pracujemy (zwłaszcza cudARTeńka), przygotowując się do kiermaszu podczas III Festiwalu Twórczo Zakręconych w Krasnymstawie, który odbędzie się już jutro (niedziela, 3.07.2016). Dla nas to pierwszy udział w takiej imprezie.


Od kilku tygodni szykujemy się do zaprezentowania naszego rękodzieła. Wybieramy motywy, robimy podkład, malujemy, przyklejamy, lakierujemy, wygładzamy, zdzieramy i znów lakierujemy. Pracy co niemiara.

Mamy nadzieję, że pogoda nam dopisze oraz że nasze prace przypadną do gustu gościom Festiwalu :)

28 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki:) Będzie dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dementuję pogłoski jakobym bardziej intensywnie pracowała. Co prawda, ja lakieruję, a Tomek zdziera, ale dzięki naszej współpracy przedmioty nabierają aksamitności w dotyku i ostatecznego wyglądu:) Pięknego wyglądu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to jutro dobrej pogody życzę, i żeby chętni wyrywali se z rąk Wasze skrzyneczki, deseczki .... i żeby nic Wam nie zostało !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Wszystko się prawie spełniło, padał deszcz:)

      Usuń
  4. Zycze Wam pieknej pogody, cudownych wrazen i trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam Was - tworczo zakreceni Artenko i Tomku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło, dziękujemy Ula :))

      Usuń
    2. Ula, mam wrażenie, że po tym kiermaszu jeszcze bardziej jesteśmy zakręceni:)

      Usuń
  5. Niech Wam się uda, zachwytów nie braknie, pogoda będzie sprzyjać i wszystko będzie po Waszej myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby pięknie! :)

      Usuń
    2. Dziękuję, Ewo, z wyjątkiem pogody wszystko dopisało, ale kto by się tą pogodą przejmował:)

      Usuń
  6. No to ja teraz wszystko rozumiem, a taka tajemnicza bylas Arte...wydalo sie! piwnica pewnie chlodna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W te upały jest wręcz fantastyczna!

      Usuń
    2. Potwierdzam, piwnica jest świetna na letnie upały:)

      Usuń
  7. Poczytałam sobie trochę o Festiwalu, bogaty program, ciekawa inicjatywa.
    Zastanawiałam się nad tą waszą intensywną pracą, no i już znam przyczynę :)
    Oczywiście trzymam kciuki :)
    Co do tego czy wasze prace będą się podobać, to nie mam wątpliwości, są bardzo ładne, różnorodne i bardzo starannie wykonane. Życzę Wam przede wszystkim kupców, bo to nie idzie w parze, wiem coś na ten temat, bo ja swój debiut mam za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że na fotorelację liczę, znaczy się może być nie tylko foto-relacja :)

      Usuń
    2. A co prócz foto-relacji byś oczekiwała? Na pewno to opiszemy :)

      Usuń
    3. Miałam na myśli ewentualnie samą relację bez foto, no ale zdjęcia to byłby bardzo miły dodatek :)

      Usuń
    4. Będą piękne zdjęcia, mnóstwo ich zrobiłem i na pewno wybiorę te najciekawsze :))

      Usuń
    5. To fajnie, czekam w takim razie na relację :)

      Usuń
    6. Mario, dziękuję za trzymanie kciuków i przemiłe zdanie na temat naszych prac:)

      Usuń
  8. Powodzenia. Arte zmieniłaś profesję? Powiedz, że to możliwe...polisss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnemo, dzięki za życzenia, ale - niestety - nie zmieniłam profesji. Chociaż... może to i jest możliwe:)

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...