wtorek, 19 lipca 2016

Deseczki do odpukiwania w niemalowane_2

W naszym warsztacie powstają nie tylko deseczki do krojenia. Często robimy jaworowe deseczki do odpukiwania w niemalowane. Ostatnio powstały:
- deseczki "łączki";



- deseczka z lawendą;


- deseczka z gałązką czarnego bzu;


- deseczka z poziomkami;


- małe deseczki z truskawkami;



- maleńka deseczka z konwaliami.


Oczywiście jedna strona, ta właściwa, nie jest pomalowana, wszak ma służyć do odpukiwania (jeżeli ktoś uważa, iż czynność ta nie ma wpływu na życiowego pecha, zawsze może nadać naszym deseczkom funkcję ozdobną). Wiele ciekawostek na temat "magii" jaworowego drewna zamieszczonych jest na blogu cudARTeńka we wpisie Odpukać w niemalowane.

30 komentarzy:

  1. Pierwsza! Piękne są wszystkie deseczki i motywy, ale najbardziej mnie podobają się spękania!! są imponujące! Nauczysz mnie ? A tymczasem, pomyślnych wiatrów w żagle, paaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, a gdzie podziewa się Maria Nowicka, nasza stała i wierna komentatorka? Ja mam nauczyć? To chyba bardziej cudARTeńka, ale ona na razie żegluje na całeeeego :)

      Usuń
    2. Bardzo mi miło, że się o mnie dopytujesz, ale dosyć niecierpliwy jesteś, post opublikowany o 20:30, a teraz jest dopiero 22:30 :)))

      Usuń
    3. To już 2 godziny po opublikowaniu ;-) Żartuję oczywiście, pozdrawiamy bardzo serdecznie :)

      Usuń
    4. Mam poczucie humoru :))) Dziękuję za pozdrowienia i pozdrawiam także :)

      Usuń
    5. Anideko, już wróciłam, nauczę, dziękuję za życzenia (choć "pomyślnych wiatrów" nie życzy się żeglarzom:).

      Usuń
  2. Wszystkie mi się podobają, a najbardziej poziomki i konwalie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie, dziękujemy! :)

      Usuń
    2. Konwalie to specjalna deseczka robiona przez Tomka:)

      Usuń
  3. bez tej kory byłyby ładniejsze, takie bardziej obrobione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla niektórych, jak na przykład dla mnie, urok ma właśnie takie nieobrobione :)))

      Usuń
    2. Darku - nie każdemu wszystko się spodoba, ale możemy i takie bez kory zrobić - co zresztą widać na pozostałych pracach :)

      Usuń
    3. Dariuszu, według niektórych naszych znajomych uroku deseczkom dodaje właśnie ta kora. Ale, oczywiście, jest to sprawa gustu:)

      Usuń
  4. Deseczki do odpukiwania najbardziej lubię w Waszej twórczości, łączki najbardziej mi się podobają, szczególnie ta pierwsza nieokorowana :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też piękne, ale ta lawenda mnie kusi bardziej... Nie wiem która ładniejsza.

      Usuń
    2. Ładne są wszystkie :) Nie jestem wielka fanką lawendy, o wiele bardziej przemawiają do mnie te konwalie, w moim rankingu zaraz po łączce :)

      Usuń
    3. Konwalie pachną przepięknie....

      Usuń
    4. Mi się też najbardziej podoba ta pierwsza łączka:)

      Usuń
  5. Dla mnie lawendowa deseczka jest number one :)
    A dla Was gold star za well done ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orszulko, już pamiętam, że lubisz lawendę:)

      Usuń
    2. Kocham lawende miloscia wielka :)

      Usuń
  6. Wszystkie piękne, ale lawendowa mnie też urzekła najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawenda ma coś w sobie urzekającego...

      Usuń
  7. Najpiekniejsza ta z czarnymi owockami bzu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są cudowne :) nie mogę się napatrzeć!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie, że się podobają:) Dziękujemy za miłe słowa:)

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...