wtorek, 10 maja 2016

Świętujemy 1000 wyświetleń

W niedzielę nasz blog uzyskał 1000 wyświetleń. Z tej to okazji króciutkie podsumowanie: prowadzimy go już 12 dni, ten wpis jest 6. postem, odwiedzono nas już 1111 razy.


Bardzo serdecznie dziękujemy: Sonic, Orszulce, Grażynie, Marii Nowickiej, Oldze Jawor, Rogatej Owcy, Ataner i Katarzynie S. za dołączenie do naszej witryny. Nie mniej serdeczne podziękowania składamy osobom, które napisały komentarz. Wśród nich są: Grażyna, Maria Nowicka, Ataner, Elaja, Ewa, Hana, Lidia, Mika, Olga Jawor, Rogata Owca, Annette, Anula, Elżbieta J., Ewa, Gardenia, Hebius, Kretowata, Sonic, Brujita, Katarzyna S. i Lidka D. z Płocka. Naszą stronę na Facebooku polubiło już 36 osób - Wam też pięknie dziękujemy. Serdeczności kierujemy także do tych, którzy zaglądają tu zostawiając dobre myśli.



Bardzo nas to cieszy. Ponieważ lubimy świętować, zapraszamy wszystkich chętnych do wspólnej zabawy. Zainspirowała nas do niej Anula, która, zaciekawiona nazwą naszego bloga, zinterpretowała ją mniej więcej tak: b jak bi - dwoje ludzi, a - nic nie znaczy, RT - nasze inicjały, at home - w domu, czyli dwoje ludzi R. i T. w domu. A Wy, Szanowni Czytelnicy, jak interpretujecie tę nazwę? Prosimy o napisanie komentarza pod tym postem. Poczekamy chwilę na pomysły, wyłonimy "zwycięzcę", nagrodzimy okolicznościowym zestawem karteczek, a następnie wyjaśnimy "co autor miał na myśli". 



Na koniec pomysł na wykorzystanie słoików. Wystarczy chwila, kilka drobnych kwiatków, kawałeczek sznurka i słoiczki po jogurtach, z których można "wyczarować" małe, wiszące flakoniki.


Z większego słoika, wstążki jutowej, grubszej świecy, gałązki i kawałka rafii można zrobić lampion przeznaczony na przyjęcie w ogrodzie.


Zapraszamy do świętowania 1000 wyświetleń razem z nami. Miło mam będzie wszystkich wirtualnie gościć. Relację z dzisiejszego spotkania zamieścimy już niedługo.

108 komentarzy:

  1. Nie dołączyłam jeszcze do Waszej witryny, bo coś mi sie pofyrtało i blogger jakieś głupoty mi pokazuje. Ale ja go przekonam w końcu.
    Ja interpretuję tak: barter w domu, hrehrehre!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hana, bardzo nam miło! Czuj się jak w domu, rozgość i wypij wino razem z nami :)

      Usuń
    2. Z rozkoszą dziką! Czy Wasze goździki pachną?

      Usuń
    3. Oj zdecydowanie tak :) A do tego są jeszcze piękne żółte tulipany i biały bez (zdjęcia na FB). Ale fajnie!

      Usuń
    4. Hano, spokojnie, poczekamy:) A jeśli chodzi o barter, to masz na myśli wymianę towarów czy usług?:) Hrehrehre:)

      Usuń
  2. Beautiful Art at home...piekna sztuka w domu...a przy okazji R I T to imiona tworcow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy okazji gratulacje!! ja juz zjadlam dwa jogurty a teraz powiesze sobie sloiczki na sznurkach i bede miala flakoniki na kffffiatuszki

      Usuń
    2. Grażyno! Bardzo się cieszę że tu jesteś, pozdrowienia dla P :) Wpijemy za chwilę Wasze zdrowie!

      Usuń
    3. Jestem z Wami i zaraz naleje sobie likieru wisniowego, co to dostalam od Artenki i Wasze zdrowie!!!! no i powodzenia w blogowaniu!

      Usuń
    4. Za Wasze zdrowie i powodzenie pociągam białe wytrawne.

      Usuń
    5. Wyśmienicie! Dziękuję za tak miły odzew i ciepło! :)

      Usuń
    6. I likier wiśniowy, i białe wino - no pięknie, Wprowadzamy, Tomku, koleżanki blogowe w ... odmienne stany świadomości:) Grażyno i Hano - wielkie dzięki za toasty:) A Tobie, Grażyno, pięknie dziękuję za interpretację tytułu:)

      Usuń
  3. Bardzo dekoracyjne są te słoiczki po jogurtach, mają fajny kształt i fajne zakończenie u góry, akurat na ten sznurek, wyszły z nich bardzo ładne wazoniki :)
    Co do nazwy Waszego bloga to od początku mnie zastanawiała :) Odcyfrowałam inicjały, ale pomysłu na interpretacja jak na razie nie mam, może mi coś jeszcze przyjdzie do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak obiecałaś - jesteś z nami! Ciekawi mnie bardzo Twoja interpretacja, poczekam na Twój pomysł :)

      Usuń
    2. Twórczość słowna to nie jest moja mocna strona ;)
      Bardzo mi się podoba wkomponowanie waszych inicjałów w nazwę bloga :)
      b aRT nieustannie mam ochotę dodać ek :)

      Usuń
    3. aRTek? Nie znam żadnego Artka ;-)

      Usuń
    4. baRTek, mój bratanek :)

      Usuń
    5. Bartek - no tak, a ja nie wpadłem na takie skojarzenie :)

      Usuń
    6. Dziękuję, Mario, za miły komentarz na temat wazoników - słoiczków:) Co do interpretacji nazwy - podpowiadam - "ek" nie ma nic z nią wspólnego.

      Usuń
    7. Wiem Arte, że ek nie ma z waszą nazwą nic wspólnego, to tylko takie moje zafiksowanie ;)
      Dziękuję za miłą zabawę, życzę udanego dalszego świętowania, dobranoc :)

      Usuń
    8. Mario, poczekaj, zabawa dalej trwa, a Ty już idziesz spać?:)

      Usuń
  4. dokładnie, jak Grażyna napisała, inaczej się nie da ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, ma świetną wersję :)

      Usuń
    2. oo, może jeszcze ostatecznie być "blog artystów domowych (R i T)", albo "blog domowy artystów R i T" :) ale najlepsze jest Grażyny :)

      Usuń
    3. Tak Grażyno :)
      Elaja - jakie ciekawe interpretacje, coraz bardziej mi się podobają :)

      Usuń
    4. Elajo, pięknie dziękuję za dobre zdanie na nasz temat i obie interpretacje. Grażyno, Twoja interpretacja wywarła na mnie ogromne wrażenie - jest... piękna:)

      Usuń
  5. co to za jogurty w takich fajnych słoiczkach? jakoś nigdy nie zauważyłam ich w sklepach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu...tez nie widzialam tego jogurtu, ale mnie Arte poinformowala i kupiwszy w Biedronce..

      Usuń
    2. "Amorres" - jogurt kremowy dostępny w sieci Biedronka (2.99/2szt). Polecam truskawkowy :)

      Usuń
    3. ok, będę się rozglądać, dziękuję :)

      Usuń
    4. Dziewczyny, wchodzicie do Biedronki, idziecie do końca, trochę w lewo (tak mniej więcej po środku, tam, gdzie jogurty), druga półka od góry, najczęściej w tekturowych niskich pudełkach pakowane po 2 sztuki.

      Usuń
    5. i ja się skuszę:)

      Usuń
    6. Sonic, nie żałuj sobie, ja wolę jeżynowy, Tomek truskawkowy. Kup sobie oba, będziesz miała od razu 4 słoiczki:)

      Usuń
  6. Elaja, w Lidlu są. Bywają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bywam, muszę się rozejrzeć, dzięki :)

      Usuń
    2. W Lidlu są nieco inne, ale też ładne :)

      Usuń
    3. I dobre, szczególnie karmelowe (desery a nie jogurty).

      Usuń
  7. Na Facebooku relacja fotograficzna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam i aż zazdroszczę tych pyszności :)

      Usuń
  8. Gratuluję tylu wyświetleń ! Fajny pomysł ze słoiczkami.
    Co do interpretacji nazwy bloga, to może być: bardzo artystyczni R i T są w domu:))) R i T, to jak Grażyna pisała, inicjały Wasze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Mika! Nie spodziewaliśmy się aż takiego zainteresowania :) Bardzo artystyczni - to nawet te zdjęcia z nutami w tle pasują :) Pięknie!

      Usuń
    2. Miko, dziękuję za gratulacje:) Słoiczków mamy coraz więcej, to może kiedyś i u Ciebie będą służyć do ozdoby:) Dziękuję za interpretację:) Dodam, że jedna osoba jest w tym gronie bardzo bardzo artystyczna:)

      Usuń
  9. Ale się ucieszyłam, że tak sobie ,,pijecie '' przez internet! Co za znak czasu - dzięki blogowaniu można świętować z jednego końca Polski do stolicy.Fajne, a wszystko to dzięki lub ,,winni'' są R i T.
    Miłego świętowania, gratulację i pozdrowienia dla Was i Grażyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorzy bloga "piją" tak zupełnie realnie, ale kto wie - może kiedyś zorganizujemy jakieś spotkanie w szerszym gronie w realnym świecie? :)

      Pozdrowienia dla Ciebie!

      Usuń
    2. Anula, ale fajnie, że tu wpadłaś:) Dziękuję za pozdrowienia i gratulacje.
      P.S. Pijemy zupełnie realnie, zachowując jednakże pewną dozę rozsądku:)

      Usuń
  10. Gratuluję liczby wyświetleń, wcale się nie dziwię bo ładnie u Was i inspirująco.
    Moja bardzo dowolna interpretacja: Bardzo artystyczne dusze...dla domu.
    Wypiję Wasze zdrowie cydrem!!! Miliona wyświetleń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się Ewa twoja interpretacja, też mi coś podobnego chodziło po głowie :)

      Usuń
    2. Ewo - dziękujemy bardzo serdecznie, pozdrawiamy!

      Usuń
    3. Ewo, pięknie dziękuję za miłe słowa na temat naszego bloga i interpretację nazwy:) I toast cydrem:)

      Usuń
  11. Bylam na Facebooku, ile wspanialosci!! ja sie tak nie bawie! ja tez chce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nam bardzo miło! :) Uściski!

      Usuń
    2. Grażyno, zamiast się włóczyć po świecie, wsiądź w busika i szurnij do nas na chwilę:)

      Usuń
  12. No to życzę kolejnego 1000 x 1000 co najmniej:))
    Widzę, że dziewczyny już nazwę rozszyfrowały, raczej nic do dodania w tej kwestii już nie mam.
    Słoiczki i ich wykorzystanie niezmiennie mi się podobają, żebym jeszcze tego owada pod ręką miała to nabyłabym niezwłocznie.
    Bardzo lubię goździki, są takie wdzięczne i pięknie pachną, niech Wam pachną upojnie umilając to świętowanie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie pachną, a owady rozprzestrzeniają się dość szybko więc może niebawem... :)

      Usuń
    2. Ha, jutro będę w miasteczku tam owad jest!!!
      Zrobię najazd i capnę jogurciki.
      Swoją drogą owad powinien Wam odpalić prowizję za super reklamę:)))

      Usuń
    3. :) - jak już pisałem proponuję truskawkowy smak, choć każdy lubi co innego ;-) Kto wie, być może kiedyś zaprojektujemy coś z biedronkami i wtedy do owada "zapukamy" ;-)

      Usuń
    4. Gardenio, wielkie dzięki za 1000x1000 i życzenia:) Jeśli chodzi o nazwę bloga - spokojnie możesz myśleć na temat jej znaczenia. Udanego zakupu słoiczków życzę, a co do reklamy - można by było jakoś oględnie napisać o sklepie, w którym słoiczki zostały kupione, ale... weny mi nie starczyło:)

      Usuń
    5. Mam słoiczki!!!
      Kupiłam sobie jeżynowe, bo co prawda truskawki lubię ale nie w jogurcie. Koleżanka przy okazji też nabyła, jednym słowem, reklama Wam wyszła:))
      Co do nazwy to gdyby "T" zamienić na "Ć", to wyszłoby miejsce, gdzie takie małe pożyteczne owady, produkują pyszną słodycz, która chętnie zabiera się do domu. A idąc dalej tym tokiem, wyszło mi " Słodycz dla domu". W sumie pasuje, bo Wasze propozycje są dla domu tym czym miód dla herbaty, czyli samą słodyczą:))
      O matulu, teraz to namieszałam już kompletnie!!

      Usuń
    6. Ale ślicznie namieszałaś:))) Pięknie dziękuję za tę słodycz:) I z zakupu słoiczków się cieszę:)

      Usuń
  13. Gratuluję wyniku!)
    Od początku Was podglądam,tworzycie przepiękne prace,pomysł z wiszącymi flakonikami świetny! równie pomysłowe i piękne lampiony z poprzedniego postu.A gożdziki, kocham ich wszystkie odmiany.Życzę dalszej twórczej weny i miłego świętowania:) Serdecznie pozdrawiam,dołączę i wypiję za Wasze zdrowie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszymy, prosimy o dalsze podglądanie - dla takich komentarzy warto tworzyć więcej, opisywać i publikować :) Pozdrawiamy!

      Usuń
    2. Elżbieto, pięknie dziękuję za miłe słowa, toast i życzenia:) Zaglądaj do nas tak często, jak tylko masz ochotę:)

      Usuń
  14. Radosnego i owocnego blogowania Wam zyczę. Niech te wyswietlenia idą w setki tysiecy a moze i miliony!:-)A Wy twórzcie to, co Wam serce podpowiada!
    Zbyt zmeczona jestem dzisiaj by wymyslić, jakie jest znaczenie nazwy wWszego bloga. Jedno wiem - oryginalnie sie nazywacie.Jak jakaś firma artstyczna albo polonijna z poczatków lat dziewięćdziesiątych - tak mi sie jakoś skojarzyło!:-)
    Acha! Sliczne lampioniki!
    Pozdrawiamy Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej, mi także nasza nazwa bardzo się podoba, ale nie miałem takich skojarzeń (do teraz) :) Dziękuję! Bardzo to miłe :)

      Usuń
    2. Olgo, wielkie dzięki za życzenia i skojarzenia co do nazwy. Jak sobie odpoczniesz i zechcesz coś jeszcze pomyśleć, to spokojnie można jeszcze kilka dni pisać na ten temat komentarze:) Dziękuję "w imieniu" lampioników:) Pozdrowienia dla Cezarego:)

      Usuń
  15. widzę, że całkiem nieźle wychodzi Wam świętowanie bez nas ;) miłego wieczoru więc życzę i się pożegnam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jesteśmy "po" :) Bez Was nie byłoby tego - dziękujemy :)

      Usuń
    2. Faktycznie, bez Was nie byłoby takiego uroku:) Dziękujemy za bycie razem z nami:)

      Usuń
  16. Niech sie rozwija blog, pasje, przyjaznie;)
    Gwozdziki bardzo lubie i sadze w ogrodku ile wlezie:)
    Nazwa Waszego blogu od poczatku, mi si wyswietlala w glowie, jako: "badz artysta w domu";) No to siup:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga mialo byc, bloga. Jeszcze raz sto lat i miliona wyswietlen:)

      Usuń
    2. Również świetna interpretacja, nie wpadłbym na to :) Dzięki za życzenia, pozdrowienia! :)

      Usuń
    3. Katarzyno, pięknie dziękuję za śliczne życzenia, toast i interpretację:)

      Usuń
  17. Halo, halo. Coś przespałam chyba, dobrze, że Arte do mnie napisała:)
    No to świętujemy, a ja musze nadrobić zdaje się zaległości!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, na razie zaległości nie ma zbyt wiele - chociaż staramy się aby wpisy pojawiały się regularnie :)

      Usuń
    2. Mnemo, wiedziałam żeś zapracowana:) Fajnie, że tu zajrzałaś:)

      Usuń
  18. Wszelkiej pomyslnosci i duzej frajdy zycze Wam w zwiazku z prowadzeniem bloga:)
    Macie duzo fajnych pomyslow ktore inspiruja.
    Co do nazwy bloga, to stawiam na; "Bedzie artystycznie u R i T, jak w domu".
    Pomysl na wiszace wazoniki swietny!
    Wznosze toast za Wasze wspolne blogowanie Kochani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna interpretacja, dziękujemy serdecznie!

      Usuń
    2. Ataner, wielkie dzięki za tyle ciepłych słów, toast i interpretację:)

      Usuń
  19. Aaaa zapomniałam o interpretacji...."bardzo artystycznie R....Tomek w domu"
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny blogowy początek i już małe sukcesy :) Gratulacje, oby tak dalej :)
    Dzięki za zaproszenie, wpadam tylko na chwilkę (bez wina i nawet bez herbaty), bo ostatnio ciągle w biegu, czasu brak, a tu jeszcze z psem na spacer trzeba... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Winko i herbata jest u nas, proszę się poczęstować! A ja chętnie wyskoczę z pieskiem na spacer - jest taki ciepły i przyjemny wieczór :)

      Usuń
    2. Sowiarnio, dziękujemy za odwiedziny, gratulacje i miłe słowa:) Popatrz, Tomek idzie na spacer z psem, a my siedzimy sobie przy dobrej herbacie i opowiadamy o podróżach:) Życzymy spokoju i troszeczkę czasu dla siebie:)

      Usuń
  21. Gratuluję tysiączka i następnych życzę :))
    Fajne wykorzystanie tych słoiczków - szkoda wyrzucać.
    Co do interpretacji, to brakuje mi konceptu, nie tylko na to, zresztą ;)
    Dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiamy, mnóstwa serdeczności życzymy! :)

      Usuń
    2. Lidio, dziękujemy za gratulacje i życzenia. Jeśli chodzi o koncept, poczekamy z tydzień - jak coś wymyślisz - pisz:)

      Usuń
  22. Dzień dobry wieczór ;-)))
    Ja juz dziś myslenie włączyłam... za chwilę siebie tez zresetuje ale jeszcze chciałam do Was - na chwilunie choćby ;-))) bo ważne chwile trzeba celebrować
    Gratuluję i życzę niegasnacej weny i wiernych czytaczy :)
    No i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy :) Reset we wtorek? My tak delikatnie z tym winkiem ;-)

      Usuń
    2. Brujito, masz rację - ważne chwile trzeba celebrować. Koniecznie:) Dziękujemy za gratulacje i życzenia. I trochę odpoczynku od codziennego zabiegania życzymy. Dziękujemy za zaproszenie:)

      Usuń
  23. Ale się dzieje, wystarczyło tylko na chwilę odejść od komputera:) Pięknie dziękuje za wszystkie komentarze i interpretacje:)) Zaraz zacznę odpowiadać po kolei:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ładnie, wszystko mi się miesza:)

      Usuń
  24. oj, spóźnionam, ale poleję wszystkim gościom i Gospodarzom:)

    YYYYYYY- winko
    [*] - mojito
    VVVVVV- grappa
    [] [] - pifko
    (_)8 kaweczka

    A tłumaczenie
    bądź artystą w domu - ale to zbyt oczywiste ;)
    najlepsza sztuka domowa ;) od best
    oczywiście RT to inicjały
    lub
    być aRchiTektem w domu
    hmmm idę se szczelić drinka, może cos wymyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sonic, wielkie dzięki za wszystkie propozycje. Jak coś wymyślisz, pisz, ilość interpretacji może być nieograniczona:) Za toast serdeczności posyłam.

      Usuń
  25. Interpretacja Grażyny jest zbyt trafna, by się dało wymyślić coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, Hebius, jak dobrze, że tu zajrzałeś:) Dziękuję w imieniu swoim i Tomka za komentarz i Twoją obecność na naszym blogu. I od razu mam prośbę - pomyśl, pomyśl, nie idź na łatwiznę:)

      Usuń
  26. Arte! Ty wiesz,ze ja wczesnie odpadam wiec odpadlam ale za to wczesnie wpadam, wiec jestem a Wy spicie jak susly, dzien piekny dalej trzeba swietowac, teraz jest 1308!!! swietuje je herbata z miodem, zielona herbata, a zaraz polece na blonia kabackie i se przyniose kffffiatuszkow polnych do sloiczkow owadzich co to zakupilam i zjadlwszy to co w srodeczku, a bylo to z jezynami, bo ja jak Arte jezyny wole....wiec swietujmy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie śpimy, pracujemy od świtania (a nawet jeszcze wcześniej:) Teraz jest 1320, a my już się szykujemy na świętowanie 10000:) Pisz post o słoiczkach:) Ja zaraz wyciągnę ten z jeżynami i zjem za zdrowie na zdrowie:))) Miłego dnia:)

      Usuń
  27. No to spóźnione - zdrówko Wasze!!! Gratulacje i powodzenia!!! A słoiczki nabyłam już dawno temu, z zawartością, rzecz jasna i nie wyrzuciłam - w jednym aktualnie mam malutkie goździki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękujemy za życzenia i toast:)
      Ale zbieżność z tymi goździkami:)

      Usuń
  28. ale sie blog rozpedza!!! Tak trzymac, ladne rzeczy robicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękujemy za miłe słowa:)

      Usuń
  29. Ojej! Nie załapałam się na wino... Ech, szkoda.
    A teraz tytuł bloga... Bo atrakcyjni, artystyczni R i T są w domu, czyli wiedzą już... I tu szerokie pole do interpretacji. Na przykład wiedzą juz, że chcą prowadzić takiego bloga, wspólnie; bo wpadli na pomysł... Albo po prostu - są w domu i robią w domu różne ładne rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalipso, nic nie szkodzi, jeszcze wiele okazji do świętowania:) Bardzo dziękujemy za interpretację:)

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...