czwartek, 28 kwietnia 2016

Ozdobne świece

Pewnego wieczoru postanowiłem przyozdobić kilka świec. Dowolne motywy, które można zastosować na świecach, czynią z nich idealny prezent na każdą okazję.


W zależności od projektu można zastosować różne kolory świecy oraz dowolne ich wielkości. Pięknie wkomponowane motywy kwiatów, przedmiotów lub np. zwierząt najlepiej prezentują się na jaśniejszych kolorach tła.


Niepalny i bezpieczny podczas topienia świecy klej jest prawie niewidoczny. W żadnym stopniu nie wpływa na pogorszenie estetyki wykonania pracy.


Podczas palenia wokół świecy tworzy się błonka z zastosowanego motywu oraz kleju, dodatkowo stwarzając ciekawy efekt podświetlenia.


Pięknie zapakowana świeca wraz z dodatkową kartką i dedykacją jest świetnym pomysłem na prezent.

4 komentarze:

  1. Gratuluję wpisu, a przede wszystkim wykonania świec. Szczególnie ta z żaglówką bardzo mi się podoba. Myślę, że osoby, do których te świece trafiły, były bardzo zadowolone z prezentów. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tworzysz bardzo ładne rzeczy! Jesteś bardzo zdolny i wszechstronny. Ja jeszcze nie wykonywałam świec, ale na emeryturze... Tylko czy lakiery i farby poczekają?hm...
    Gratuluję Ci nowej pasji i pięknych efektów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekają, warto realizować swoje pasje :)

      Usuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...