piątek, 29 kwietnia 2016

Deseczki do odpukiwania w niemalowane

Lubię zdobić deseczki, szczególnie jaworowe. Są jedyne w swoim rodzaju, mają aksamitną powierzchnię, pięknie pachną. Jedna strona (ta właściwa) nie jest pomalowana, drugą zdobią motywy kwiatów, owoców, zwierząt na tle delikatnych spękań. Do deseczek dołączam najlepsze życzenia dobroci, szczęścia, wiecznego zdrowia i dobrobytu  - wszak są zrobione z klonu jawora.



O początkach mojej przygody z jaworowymi deseczkami można przeczytać na blogu cudARTeńka. Wiele ciekawostek na temat ich "magii" zamieściłam we wpisie Odpukać w niemalowane.

16 komentarzy:

  1. Ile deseczek do odpukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A każda z nich przynosi szczęście:)

      Usuń
  2. Moja faworytka to ta z kogucikiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamówione nowe deseczki:) Szczęścia nigdy dosyć:)

      Usuń
  3. Ja mam z fijołeczkami, poświadczam przynosi szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba i ja muszę zrobić dla siebie:)

      Usuń
    2. No tak "szewc bez butów chodzi", potworne niedopatrzenie, że nie masz swojej własnej, powinnaś jak najszybciej to nadrobić :)

      Usuń
  4. Piekne te deseczki - nawet niepomalowane. Z ciekawościa zajrzałam na tamtego bloga, gdzie piszesz o znaczeniu i tradycjach zwiazanych z jaworami. Bardzo interesujacy post!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zajrzałaś do tamtych wpisów:) I masz w zupełności rację - deseczki są piękne nawet bez zdobień:)

      Usuń
  5. Arte, to ja już wiem, skąd u mnie ta czarna seria ostatnio! Nie wiem gdzie mi się podziała deseczka od ciebie.... Muszę wszcząć szeroko zakrojone poszukiwania albo zamówić nową:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miko, koniecznie poszukaj, a jakby co - daj znać, zrobię kolejną:)

      Usuń
  6. A ja chyba za rzadko odpukiwałam w tę śliczną deseczke łaczkę od Ciebie. Wszystkie takie sliczne. Można zamówić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpukiwać trzeba w razie nagłej potrzeby, w czasie wolnym od kłopotów można patrzeć na łączkę:) Deseczki są w drodze, serwetki również. Gdy tylko czas pozwoli, zrobię dla Ciebie, Owieczko, ile zechcesz:)

      Usuń
  7. duuuuuużo ich, więc dużo pomysłów i pracy wymagały! podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękujemy za komentarze i wszystkie dobre myśli :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...